Hvor flyver tankerne hen?

onsdag den 29. december 2010

Vinterdage med blogging

Så sidder vi her, du og jeg... Velkommen - håber du befinder dig godt. Det gør jeg. Jeg glæder mig til at tage hul på bloggen. 

I denne her blog vil jeg skrive om emner som: 
  • Kommunikation
  • Selvbilleder
  • Erkendelse
  • Livsopfattelse
  • Sundhed og sygdom
  • Livsstil
  • Nydelse
  • Væren
  • Opmærksomhed
  • Bevidsthed
  • Systemisk tænkning
  • NLP
  • Personlig udvikling
  • Sproglig interaktion
  • Dansk
  • Præsentationsteknik
  • Personlig gennemslagskraft
  • Kreativitet. 
  • Læring
  • Selvledelse
  • Kunsten at lave ingenting
Alt sammen er emner, der interesserer mig og som jeg udvikler UV-materiale til, skriver om og underviser i til daglig.Jeg ved godt at mange af emnerne er "hotte", men jeg synes ofte at de artikler, jeg læser i magasiner og på nettet er for overfladiske. 

Selv om jeg er akademiker, er denne blog tænkt som et praksisnært talerør til den virkelige verden. Du vil derfor ikke finde noget, du kan bruge til forskning, din skolerapport eller andet videnskabeligt. SLET IKKE. Men forhåbentligt vil du blive inspireret... og måske vil du inspirere mig - og andre læsere med dine indlæg.

Du er mere derfor end velkommen til at give mig feedback - eller at komme med dine holdninger, stille spørgsmål osv. Så længe tonen er sober og venskabelig. 

God fornøjelse! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar